Pants on fire

God kväll. Jag ligger just nu i min säng och ska strax sova men Jag tänkte att jag drar ett inlägg innan :) gullig jag är va? ;-) any way så har jag som sagt varit hemma hos J vi åt frukost och drack kaffe, sen fick solen göra sitt ;-) Nog blev jag brun alltid eller röd kanske Hihi men det blir ju faktiskt brunt sen så deså! Nått jag har velat ha länge mot det är den där helvetes dyra hawaii tropic oljan eller vad den heter men den kostar ju liksom en hundring och det är inte så kul för lilla mig :O Ändå så har jag tydligen fått någon lön som jag undrar varför jag fått, ingen aning faktiskt :s Dem ringde inte från Grönan idag inte heller så då sket sig det, fast dem ringde från ett annat ställe och sa att dem ska ringa tillbaka faktiskt. Dock är det inte riktigt mitt område för det är en klädaffär men ni kan ju hålla alla tummar ni har för mig right? (A) Nä nu ska jag sova för Rasmus och jag har planerat strandbesök i morgon med lite picnick och mys så det ska bli kul och se hur det blir med det, ska försöka väcka han tio i morgon Haha :P Jaja god natt på er sötnosar vi hörs i morgon <3

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥