Torsdag 24 juni

God morgon! Jag har inte varit uppe såhär tidigt sen stenåldern känns det som Haha! Men nu är jag uppe och sitter på bussen påväg in till stan sen blir det den där lilla båten ni vet, den går tjugo i nio så jag ska komma i bra tajming. Jag är hungrig också så jag hoppas att det e en jävla bra frukost när hon säger sådär och får Upp mina förhoppningar Haha nä skoja men i alla fall. Den där saken slutar klockan tolv och efter det så här jag hela dagen framför mig så jag får se vad som händer, jag skulle vilja gå till Max och köpa en såndär jävla lyxshake som alla snackar om är så jävla god, så ännu en tvångstanke till mitt liv (välkommen) :O Haha. Kanske drar ut till rasmus mamma, vi får se! Men hörni jag hör av mig sen vett ja! WISH ME GOOD LUCK ! Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: DONKEN

pusspuss på nosen på dig. :P

låter hektiskt, men smarrigt. om du menar jordgubbs shaken med riktiga bitar jordgubbar i, o med vispgrädde ovanpå? ja, den ÄR god. :P haha.. jammijamms!

2010-06-24 @ 11:45:18
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

japp, den smakade jag förra året. lite för mycket grädde för min smak, men resten av den är ju hur mumma som helst. säögg till när du smakat o säg vad du tyckte. :P

2010-06-24 @ 17:13:43
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥