A night at the roxbury

Heeej :)
Jag sitter just nu och kollar på en av mina favoritfilmer A night at the roxbury den är så jävla bra asså helt perfekt film måste jag säga !
Har även målat om mina naglar men jag hade gjort en tabbe och råkat ta en svag färg av vitt så det blev typ inte vitt så jag målade hela naglarna istället och det blev inget märkvärdigt så ingen bild på det haha ! :P
Sitter även och äter rostade majs och dricker powerking, kommer aldrig kunna somna men skitsamma min buss till jobbet går inte fören 15:00 i morgon i alla fall så jag kan sova ut och va pigg och glad för en massa äventyr i morgonkväll :D yeeeey

Så nu säger jag over and out for today så KANSKE vi hörs i morgon om jag orkar gå upp så jag slipper stressa.
Såå måste jag tvinga mig själv att äta sallad i morgon på jobbet för det är alldeles för farligt att jobba där egentligen eftersom jag får äta vad jag vill så jag måste äta sallad annars kommer jag dö av fetma innan jag är 40 likom hahah :D aja

Secret pic.... dum dum dum duuuuum........



Natti Natti !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥