Coffe and DH

Helluuu vad görs ?
Jag sitter här och skriver medans jag lyssnar på min favvolåt i min lillasysters knallblåa skullcandy hörlurar (intresseklubben antecknar) samtidigt som jag kollar på TV också fast det går inte så bra för jag läser en massa bloggar OCKSÅ samtidigt :O hahah jaa en omöjlighet helt enkelt :P
Jag har nyss kollat på DH (inget skitprogram snarare loveprogram♥) tog en kopp kaffe och en morot faktiskt hah kände att jag behövde tugga på nått, va sugen på äpple men det fanns inte så det blev en morot.
Äääääh i morgon ska jag ta en tripp hem till mig för att hämta lite grejer som jag ska ha på mig och så som jag inte orkade bära igår, ska även inviga min nya väska så den får följa med i morgon haha :D

Den svarta dagen börjar ju närma sig också med små steg... Och med det menar jag att jag ska på begravning på Fredag lite dystert sådär men i get trough it liksom...

Pappa sa det - Har du något svart nu du kan ha på dig ?
Jag fnyste och sa - Frågar du MIG om JAG har nått svart ?! haha tss
Pappa - Jaa det vet jag väll att du har men har du nått FINT i svart ?
Jag - Hmm... Vet inte :S
hahahha det va lite roligt :P

Kollade igenom min garderob här hos mamma och hon har en gammal kavaj som sitter skitbra verkligen och är svart ;) Så jag funderar på att ha den men jag vill ha någon slags skjorta eller nått under sådär när man viker upp armarna att det blir en annan färg liksom ?
Men jag får se vad jag hittar, fick ju ett svart linne igår också men man kanske inte behöver vara helt svart eller ? måste man ? :S

SKITSAMMA ! Det löser sig :)

PUSS !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥