Grönt är skönt

Heeej bloggen !
Hur mår ni ? Jag mår lite bättre nu, har lite ont i huvvet annars är det bara bra.
Jag och Rasmus har myst lite och ätit dipp med gurkstavar, det är så himla gått och kollat på film och nu ska vi kolla på ännu en film.

Att Rasmus skulle ta hand om mig va ju bara att glömma för jag hade tydligen smittat honom haha :D
Igår så va jag och jobbade som vanligt, min söta chef tog med sig sånna där sköna voltarenvärmeplåster som jag har på mig på nacken nu, fett sköna och alldeles varma !
Idag har jag även tagit en tripp ner till centrum för att jag behövde köpa vitt och genomskinligt nagellack, då såg jag när jag va inne på Kicks vi nagellacken att dem hade fått in grönt nagellack.. äntligen som jag har väntat på det asså ! Så det fick även följa med hem till mig :) hihi ^^

Soo Cissistyle ;)



Hörs sen Puss Puss !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥