Hääärligt väder !

Åååååh vilket härligt väder det är ute eller vad säger ni ??? :D
Jag sitter just nu hemma hos mig för att jag ska hämta nått "fint" att ha på mig på Fredag :)
Innan jag åkte hit så tog jag en tripp till Lindex hihi ^^ Och där hittade jag självklart saker jag ville ha dock kör jag ju på budget saker här så det inte blir dyrt, så idag köpte jag tre saker för 110 kr :- det kallar jag budget i alla fall.
Tänkte visa er vad jag köpte, en jättesöt tröja i alla fall som jag bara dog för och som kostade 50 kr :- så det va TAGET ! :D
Ett armband, ett rosetthårspänne och en tröja :)





Hahah jag vet att den är tagen i provrummet men det va efter jag hade bestämt mig för att köpa den såklart, va den inte bara sååå söööt ? :D ♥



Tänkte visa min lunch haha vet inte varför bara kände för det :P Gott va det ! (älskar gurka)


Hörs sen Puss hej !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥