Händelserik dag må jag säga !

Jag börjar med ett PUST ! hahahaha
Jaaa herregud, idag har jag lärt mig att klippa uppklippt lite mer ordentligt vilket va jättekul faktiskt jag känner att jag är ganska säker på det och på att klippa topparna så om nån känner sig manad så klipper jag gärna erat hår :)

Sen på jobbet dåå ... först va det jättelugnt och då blir man så van vid att det är lugnt eftersom det nästan alltid är lugnt på det där jobbet men sen så PAANG så kom alla samtidigt såklart och jag va själv ute i serveringen dvs att jag har hand om kassa och hela rubbet förutom att laga mat liksom :/
Så i alla fall så vart det krångel med grabbarnas kort typ medges ej och grejer och det hade jag verkligen inte tid med, pixxagubbe tar ner alla lappar så man inte vet vad som liksom finns och så och då får jag skit för det ute vid baren där folk står och väntar på det jag TROR finns inne i köket.... jaa men ni fattar hahhaha så sa det PANG igen och jag blev helt störd i huvvet och fick värsta stressanfallet och hade inte koll på ett enda skit faktiskt och jag började nästan gråta hahah !
Det löste sig etfer typ en kvart ändå men liksom i alla fall ..... hmmm jaa jag säger stackars mig faktiskt för jag får skit hela tiden för saker som inte ens har med mig att göra i stort sett, lite jobbigt sen och förklara det för dem är ju inte så bra på svenska heller så det blir lite luddigt liksom :P hahhaha
Jaja nog om det ska inte klaga mer, förutom det så är det fortfarande bästa jobbet :D ! ♥

Look for today :)



Hoppas ni har haft en bra dag :) PUSS PUSS !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥