O'boy

Shooo leeen !
Sitter här med mitt glas oboy, som är slut :/ haha
Jag har jobbat idag ända från klockan två faktiskt katjing tjing haha eller nått fick väll lite mer pengar den här månaden såååå det första jag ska göra när jag har fått dem är att gå och köpa mina älskade skor som jag vill ha ! Hoppas bara att dem finns i min storlek och att dem finns kvar bara :O

I morgon är det skola för min del sen så ska jag faktiskt bara åka hem för jag är ledig i morgon men jag jobbar på Fredag efter skolan, Freeedaaag.... vad händer då da ?
Jag har väll mina tankar om vad jag vill göra men vad som kommer hända är väll en helt annan sak kan jag gissa på haha sääämst :P
Till på Lördag har jag i alla fall smidigt planer och dem ska gå igenom hah nää men det blir väll mys sådär men inte allt för röj för det är faktiskt jobb på Söndagen för mig.

Våffeldagen i morgon då hörni man kanske ska göra sig ett par våfflor när man kommer hem i morgon, har både våffelsmet och våffeljärn faktiskt så det kan ju genomföras.
Nog om babbel nu faktiskt för nu måste jag slaggish och skaffa mig ett liv !

Puss puss alla goa o glada !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥