Pemsan

Heej :)
Jag sitter här hemma hos Emmelie och äter frukost och klockan är bara halv tio ! !
Herregud jag är uppe fett tidigt, igår i alla fall så spelade vi (jag, Marina♥ & Emmelie♥) kort och drack lite Asti sen vart det Sommaren med Göran och sen somnade vi :)
Idag ska jag och Marina ha en heldag på stan, äta lunch och bara glida omkring fett najs !

Igår va jag i Sickla också för att hitta ett par skor som jag kan ha som en normal människa hah och jag hittade ett par som jag har velat ha aslänge och dem va på rea så det va bara att ta dem på engång innan nån annan gjorde det, för om jag ser nått så är det menat att jag ska ha det haha :P
Sen blev det ett par snygga billiga leggings bara för jag ska spara mina pengar så nu är det färdighandlat för den här månaden :)
Drog en Naked Juice Bar såklart också det går inte att va utan !

Men nu ska jag äta ägg vi hörs sen när jag kommer hem.

PUSS PUSS !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥