Silly Willy(s)

Jag har precis ätit pasta med nån skinksak i eller nått vet inte gott i alla fall :)
Jag och Rasmus va och handlade på Willys alldeles nyss, köpte massa godsaker.. bla 3 liter powerking för 40 kr :- hihi onyttigt jag vet men jag va fett sugen på det och självklart mina älskade ♥rostade majs♥ (en stor fet jävla rekomendation av dem asså) dem går inte att vara utan om man åker till Willys.
Any way nu måste jag måla om mina naglar för jag ska jobba i morgon och dem bara gnäller på mina naglar hela tiden så jag ska bara göra en fransk manikyr tänkte jag köpte ju vitt nagellack förut så nu ska det komma till användning.
Seen ska jag dricka lite kaffe och mumsa lite ****** hihi ^^
Jag skriver lite senare och jag tror faktiskt att jag slänger in en bild på naglarna också det vore väll lite roligt ? :D

I morgon är det som sagt jobb också efter jobbet så är det ju lite planer smidda men man vet ju aldrig om det blir som man har bestämt liksom men jag hoppas på nått kul i alla fall annars dör jag nog av tråkighet ! :P

Hörs sen. ♥

Kommentarer
Postat av: DONKEN

HAHAHAHHAA.... asså,, uhm, jaaa.. eh.

internetsidanhelvetet fastnade och jagg klickade som en jävla idiot o inte hände de nåt. hahahaa...

kaaaaaan vara därför du fick så många, hahaa...



och jag läste: jag pratade med nån skinksak (sillywilly??!) hahhaa... uhm. nä nu ska jag läsa igen.

2010-03-04 @ 22:22:01
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

" så är det ju lite planer smidda men man vet ju aldrig om det blir som man har bestämt liksom men jag hoppas på nått kul i alla fall annars "



hahhaa, innehållet i den biten är oerhört givande höhö :P (haha, ta de med en smäll, eller en klackspark, menar inge o va elaking. hahha men kul vare)

tror bestämt att jag är på bättre humör nu än förut :P

2010-03-04 @ 22:25:57
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

HAHHAHAA du, lasse ringde precis när jag skrev de sista där till dig, och samtalet kan du nu finna på min blogg. du är med i samtalet. ja, jag pratade om dig, med min karl.

hahaa så jävla roligt, de måste du fan läsa.

LASSE fattade knappt nånting. men du kommer nog göra det, tror jag bestämt..

2010-03-04 @ 22:56:51
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

hahhaa men jag hann iaf skriva det till dig, medan jag pratade med lasse ändrade jag bara lite stavfel jag hade skrivit när jag stress-skrev de sista orden, för telefonfan ringde. haha... fattade du nåt av det då? med min slang och allt med. hahaa :P pöss

2010-03-04 @ 23:16:00
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥