Sunday

Today its Sunday yeees.
Jag har varit och handlat med mamma för att vi va tvungen att köpa en present till lilla Tuvis som har fyllt år, som idag vid sex va här på fika vilket va väldigt mysigt :)
Det betydde ju såklart att jag skulle göra en tårta för vi firade mamma samtidigt också nämligen, i alla fall så jaa vi fikade och lite sånt och dem tyckte att jag skulle starta ett konditori i stället haha för det är alltid jag som gör tårterna när det är någon som fyller år i stort sätt :P men det är kul :D
Ääääähhhmmnnn..... I morgon åker jag hem igen för där är det nystädat av min älskling hah och så har jag varit borta en hel vecka i morgon så det får räcka för ett litet tag men jag kommer tillbaka hit snart igen till min lilla söta mammsis !
Gjorde även en fläta på Nina innan hon skulle sova det blev en utbakad idag så den ska ni få se :)


(det gula i mitten på tårtan är gul kiwi :D)

Okeej men nu såå ska jag kika runt vi hörs i morgon PUSS PUSS !

Kommentarer
Postat av: DONKEN

jo men de funkar ju. när var det den var? den har redan varit va, begravningen alltså.. hur gick de..?

var de fint och vackert?



sån fläta gjorde jag häromdagen, men har ju så kort hår, att det blev jättefizz, o jag såg ut ungefär som mel b i spajsgöls. :P

hihi.. pöss

2010-03-15 @ 12:08:08
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥