Sunshine

Heej :)
Solen skiner idag igen :)
I morse va vi på banken redan klockan nio och hängde på dörren, jag har öppnat ett sparkonto så nu är det igång :D
Efter det gick jag och mamma till dellan och fikade lite och så gick vi och hämta mina papper så jag kan få mitt jävla studiebidrag nån gång :P
Sen gick vi och köpte en ros var och begav oss till kyrkan, det va så fint och alldeles perfekt med massa rosa blommor som farmor hade älskat ♥
Åt smörgåstårta med räkor och skagen efter och fikade och det va mumma :D
Kom hem för inte så längesen sitter nu här och lyssnar på gammal musik sån som mamma lyssna på när hon va liten :P hahha
Ikväll blir det bara mys hemma hos mamma för jag ska jobba i morgon.
Kanske drar hem till Emma i morronkväll också.. har funderat på det där Emma men jag kommer inte på nått bättre än det vi pratade om gör du det ? :P haha





Kommentarer
Postat av: Lillasyster <3

Godnatt Doris! Vila ifrid! :( <3

2010-03-12 @ 23:12:50
Postat av: cisssi

<3

2010-03-13 @ 20:54:04
URL: http://cisssij.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥