Tråk

Namn: Carin Cecilia Jonsson
Vad drack du senast: Oboy
Vad gjorde du igår kväll: Jobbade
Hur många hamstrar har du haft: Inga
Vad ska du göra i kväll: Kanske åka till svärmor :P
Vad ska du göra i morgon: Åka till naprapaten med mamma
Senaste inköp: Hmm, kattsand, kattmat, vitlöksbröd, cola och mjölk
Senaste film: La haine
Vad har du i ditt fönster: Har inget i men det hänger saker för
Tycker du om att cykla: Nja sådär
Vem sov du hos senast: Hos mig själv
Vem sov hos dig senast: Alltid älskling
Vad ska du göra nu: Nu ska jag ta ett glas oboy
Vad ska du göra sen: Ska väcka älskling
Vem träffade du sist: Raisemouse
Vem skulle du vilja träffa nu: Hmm bra fråga ;)
Sjunger du i duschen: Ibland
Vem ringde dig senast: Rasmus
Vem ringde du senast: Rasmus
Hur länge sov du inatt: Länge typ 11 timmar
När ska du gå och lägga dig ikväll: Sånt man får se
Vad gjorde du för tre timmar sen: Sov
Vad skulle du vilja göra nu: Åka iväg nånstans
Person du kan lita på till 100%: Typ ingen förutom Mamma & Rasmus <3
Tidsfördriv?: Tv,n, datorn
Vad heter du just nu på msn: Ci$$i.     - (hjärta)  -
Hur många syskon: En halvsyster
Känner du någon som heter likadant som dig?:
Morgontrött?: Aah lätt :P
När är du född? 5 Oktober 1990
Var bor du? På värmdö
Nuvarande hårfärg?: Brunt
Riktiga hårfärg?: Brunt
Ögonfärg?: Typ blå-gröna tror jag :S
Humör just nu?: Pilimarisk :P hahah
Vill du ha barn?: Ja absolut
Flicknamn på ditt barn?: Kimberly
Pojknamn på ditt barn?: Vet inte än
Hur stort är ditt rum?: Min "lägenhet" är 51kvm
Har du tv/dator i ditt rum?: Yes
Piercingar?: Tungan och naveln
Tatuering?: Vaden
Skostorlek: 40, 41
Har du lätt för att lita på människor? Nja inte så lätt faktiskt efter livets gång


Tre namn du går under:
1. Cecilia
2. Cissi
3. Cilla kan hända

Saker som skrämmer dig:
1. Vara i mörkret själv och när det är knäpptyst
2. Spindlar som bara dyker upp
3. Trånga affärer med för mycket folk
4.

Tre saker som du har på dig:
1. Tjocktröja
2. Örhängen
3. Ringar

Tre av dina favoritsartister/band:
1. Marilyn Manson
2. Favorit och favorit men Timbaland
3. Lyssnar faktiskt på det mesta :)


Tre sanningar om dig själv:
1. Jag har inte världens bästa självförtroende
2. Jag äter alldeles för mycket haha !
3. Jag har tvångstankar

Tre av dina hobbys:
1. Samla på nya enkronor
2. Mina vänner
3. Festa

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Massa pengar så jag kan köpa allt jag vill ha
2. Körkort
3. Just nu MAT !

Kommentarer
Postat av: DONKEN

hähä! skoj lista. faaan, nu måste jag på dass. hahaa... skriv upp det! pöss

2010-03-22 @ 19:39:26
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥