Waaaazzzzaaaaa ?!?!?

Heej bloggish ! :P
Jag kom nyss hem från A den lilla fisen haha nää men där va det väll lite folk, träffade en kille som jag inte träffat på hundra år haha det va fett kul :D
Öööh nu så ska jag väll snart sova för i morgon ska jag upp tidigt för att bege mig först till Mölnvik och mina kära skor sen så ska jag till Forum för att spendera lite mer pengar sen får det va nog :D
Seen ska jag och E åka och inhandla inför middagen och kvällens lekar som vi har kommit på haha :D
Ska även dra förbi nån affär och köpa en sax för jag ska klippa hennes hår och det ska bli sjuuukt kul !
Klippte även uppklippt idag flera gånger så jag vet exakt så E blir skitsnygg ;)
Och nu är det ju en massa lov och skit så jag har inte skola förän om 3 veckor faktiskt, ganska tråkigt eftersom jag gillar och gå i skolan faktiskt (sa jag det ?) hah såå så e det.
Meen nu så blir det lite "kvällsmat" sen blir det sängen :)

Klippningen idag, jävligt nöjd faktiskt :D


PUSS PUSS !

Kommentarer
Postat av: cisssi

Kanonfint gumman.puss

2010-03-27 @ 18:28:04
URL: http://cisssij.blogg.se/
Postat av: cisssssssssssi

tack mammsis :D <3

2010-03-28 @ 03:32:12
URL: http://cisssij.blogg.se/
Postat av: DONKEN

är det en docka eller en riktig person dedär? liksom ba wtf ingen kropp, men så kanske det är en kantvägg eller nåt. nä jag vet inte, måste ju fråååga. :P

hahaha. snyggt blev det iallafall, önskar jag får så långt hår snart.... :D pössen

2010-03-29 @ 18:45:25
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥