Y O U

Hej hopp !
Jag kom nästan precis hem från jobbet, började ett och slutade åtta, det gick bra idag i alla fall.
Jag håller därimot på att bli sjuk tror jag och det kändes på jobbet typ som att jag blev svagare och svagare haha eller vad jag ska säga :P
Gick upp redan 8 i morse, då va jag utvilad helt sjukt inte mig ! hahah
Jag och mamma drog iväg först till lindex och checka lite sen gick vi in i den där rea affären som har bara märkeskläder i mölnvik också och där vet DÄR .. där hitta jag tv par skor som bara va sååå mig :D
Det va ett par svart "converse" asså inte converse men sånna skor med en vit döskalle på istället för conversemärket sååååå snygga :D och sen fejkvans med döskallar på och båda paren för bara 199 spänn ! ! ! ! !! GAAAALET OCH TAGET !!!!! :D Herregud, måste bara vänta på pengarna hihi ^^

Saknar min lilla älskling lite nu faktiskt också, har varit hos mamma sen i Måndags.... Men vi syns antingen i morgon eller på Måndag :D
Älskar dig mest bäbbi ♥

P U S S !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥