Yes va skönt !

Heeej !
Vad gör ni ? Jag sitter i alla fall här och kollar runt lite och tittar på Sverige Pussas och Kramas på TV hahah det är så bra det programmet (även om det är gammalt).
Jag och mamma bokade nyss tid till mig och henne hos en Naprapat så nu ska min lilla nacke få sig en omgång ! :D
Dock ska mamma bara ta massage och hennes håller på i en timme så jag måste vänta på henne för jag ska bara göra i 45 minuter -.- hahah meeen det ska bli så himla skönt, kommer antagligen gå flera gånger också och fixa min jävla nacke för just nu så går jag på Voltaren 2 gånger om dagen som funkar men man orkar ju inte äta det hela livet ?
Sen håller jag på och sparar pengar nu också så jag förhoppningsvis får mig ett litet gymkort nere i centrum som så jag kan simma :D
Vi ska boka Vårruset snart också, jag har inte varit ute och gått så värst mycket men det är inte lika roligt om inte mamma är hemma men nu är hon det så nu ska jag väll ta upp det där igen :D

Som sagt så kom dem ju hem från Thailand igår och så fick jag lite grejer också :D Och då fick jag 3 stycken Ed Hardy linnen, en såndär "vegiterianväska" som jag kallar det haha snygg väska tycker jag i alla fall :)
Sen fick jag en nessisär (stavning) och så :D
Visar bilder i morgon på grejerna.

Ska väll snart dra mig mot mitt rum för att typ kolla på TV eller nått, i morgon är det Desperate Housewifes dock missade jag det FÖRSTA hörde ni FÖRSTA avsnittet för jag jobbade ju när det va repris också så det sög så jag hoppas jag fattar nått i morgon :/
Om det är någon som vet om man kan kolla på förra avsnittet nånstans så hör av er för jag kollade på Kanal5play och där kostar det pengar OCH så illa är det inte ! Hahaa meeen som sagt hör av er FÖR FAN ! ! ! :D

Aja see yaaaa dont wanna beeee yaaaa !




Hahaha gillar våran kamera på datan, den e rolig ^^
Och så diggar jag mitt hår så fint svall idag :D


PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: DONKEN

hähä! men där kostar de väl för fan inge pengar... de är väl bara på 4ans det kostar nåt. borde ju inte på femman liksom.. hum.

2010-03-09 @ 14:51:24
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥