Day 1

Jaha då va i princip denna dagen slut och jag har bara ätit pulver idag, hur jag känner mig ?
Jo ganska hungrig fortfarande eftersom jag vet att jag inte har ätit MAT liksom så magen är tom :S
Fast det är inte så farligt i alla fall bara det att jag kan inte äta soppan asså så jävla äcklig, den med kaffesmak ska jag testa och bland ut med kaffe annars kan jag inte dricka den heller för rätt som det är kommer det upp igen, så den ända jag får nöja mig med just nu är vanlij och den är faktiskt god så den slinker ner som tur är ;)
Har även mätt mina mått idag tänker inte säga nu va jag hade, tänkte att jag gör det om det har blivit någon skillnad :)
Fast det va ju verkligen inte lättare att vara på jobbet och göra det här, alla goda pizzor som bakas, köttbitar med bea och pommes, pasta carbonara... hmmm aaah fast det ska nog gå sen när jag har lyckats bra får jag nog unna mig en god köttbit och lite sallad :D hihi !

I morgon ska jag jobba fast jag börjar tre så det är skönt och i morgon SKA jag ut och fan i mig springa asså ska det va så jävla svårt !

(ååååååååh fittäckeldata!!!!!!!!!!!hälften jag skrev försvann)

I alla fall så kommer Mormor och Håkan (låtsasmorfar) i morgon och det ska bli kul för som sagt så bor dem i Thailand och jag har ju inte varit där nere sen dem flytta ner eller så så jag har inte träffat dem på mer än 2 år och förut träffa jag dem varje år så nu är det verkligen dags :D
Och i morgon är det DH och det ska jag verkligen inte missa heller !

Any way så slutar jag skriva nu ifall jag skulle komma åt nått så det försvinner, då kastar jag datan ut genom fönstret !

PEACE ♥


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥