Söndag 9 Maj

Hej hej hemskt mycket hej !
Kom hem från jobbet typ halv elva idag, det blir bara mer och mer folk och senare och senare hela tiden...
Ska även jobba i morgon men Måndagar är chill.
Åker hem till mamma i morgon igen, mormor kommer förhoppningsvis snart och då vill jag såklart träffa henne. Ska även komma igång med min nya diet också så mamma får hjälpa mig lite på traven tänkte jag :)
Kanske man hinner klart till beach 2010 i alla fall ;) haha

Igår så hade vi fest hemma för Karin som fyllde 40 och pappa och hon hade förlovat sig, det började ganska tidigt så redan vid tio så va det folk som hade deckat haha galet !
Vi hade det jätteroligt igår med god mat och roligt sällskap, Karin hade det jättebra i alla fall :)
Så idag mår väll alla som dem förtjänar så att säga :P haha

Shake shake. (har alltid velat ha en sånhär, man ser så nytig ut när man går omkring med en sån)


Bilder.



Va tvungen att byta alla kläder för jag spillde väll såklart ner hela mig :P


Aja i alla fall så nu ska jag kolla på film med min älskling.

PUSS PUSS !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥