Sug efter MAAAT! ! ! !

Sitter här och dricker min 4:e shake (vanilj) för dagen och försöker att hålla suget borta, är inte så jättehungrig men asså suget efter mat är ju olidligt, har inte ens smakat en liten tugga av nånting och jag som älskar mat så mycket !
Känns ibland att man ska svimma haha måste dricka mycket vatten, vatten vatten vatten !
Min mage går bokstavligen talat inåt känns det som haha och jag får ondare i nacken :S
Skitsamma jag klarar mig, mamma är på mig inte ens en liten macka, drick mycket vatten ! ! haha jaja nog gnäll.
Inatt ska jag sova i min syrras rum på en madrass eftersom Mormor och Håkan är här så dem ska sova i min säng men det ska nog gå bra :)
Ska även följa med Mamma att klippa sig i morgon för det är det ända sättet för mig att komma upp på morgonen så tio går bussen !
Det är lättare för mig att gå upp om jag har en tidig tid att passa nån annanstans än att bussen till jobbet går tre på dagarna det är ju helt hopplöst att försöka gå upp då för det är ju ingen hemma heller som kan väcka mig i hyfsad tid :P
Jobbar inte heller på Torsdag eller Fredag så då ska jag vara hemma med min familj :)
Nä nu ska jag dricka upp shaken och glo vidare :)



PEACE OUT ! ♥

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥