December månad *

Woop woop !

Sitter här hemma hos my mother from another brother :P tsss hahaha nää men ...
Jag har varit i skolan som vanligt och så, det gick bra.
Sen så gick jag och M hem till mig för lite mat i magen och sånt skit, klippa sig skulle hon göra också så där satt jag i en timme och vänta på henne ;)
Sen skulle hon till skärgårdsdoktorn som låg, va sa vi Marina granne med mig här på Ingarö va ? ;)
Så där satt jag och vänta också, har nog väntat hela mitt liv idag tror jag haha nää skämt och sido det va det värt.
Sen mötte jag upp min syster och vi åkte hem och lagade mat, pasta carbonara som Marina tydligen också hade ätit ikväll såg jag :P wiiiiiieeerd !
Sen har jag bara kollat på TV.
I morgon så kommer det komma massa skoj i min blogg, håller på och smider lite planer här om en massa sköjj ;) *blink* *blink* men det får ni veta mer om i morgon som sagt !

Nu så tänkte jag skriva min December månad och vad som händer, vad jag har att se fram emot och så ! :)

5 December - 12 timmars julbordskryssning med Pappa, Karina och Älskling, dvs att vi ska samlas kvart över sju på morgonen vid båten så det blir att knäcka en öl direkt så man vaknar sen så äter vi frukost, lunch och middag på båten (julbordsbuffé) och en MASSA god dricka ;)


11 December - Då ska jag på idol-finalen med Mamma, Syster och Daniel.


18 December - Då är det julavslutning i skolan och det ska bli mysigt !


22 December - Då är det kryssning igen, fast då är det 24 timmars och med Rasmus familj och dem, då kör vi igen ! (Är inte säker om det blir av men det är sagt så)


24 December - UNDERBARA JULAFTON ! Den firas hemma hos Älsklings mormor och som sagt finsk julafton med så himla god mat och alltid lika trevligt och mysigt varje gång !


25 December - Då åker vi tillbaka till Rasmus mormor och äter upp all den maten som va kvar från julafton, MUMS !


26 December - Jag ska äta lunch med Rasmus mamma och hennes kompisar som vill träffa mig och Rasmus (men tvivlar på att Rasmus följer med :P) Men jag åker gärna själv det är mysigt :)


31 December - Då är det ju självaste NYÅRSAFTON ! Den har jag faktiskt inte planerat riktigt än. Mammsis ville gå ut på krogen och det tackar man ju inte nej till ?
Annars om det inte blir nått av dem så blir det väll att pappa köper fyverkerier till mig och Rasmus och vi har myskväll med dricka ? ELLER så kanske man ska fira nyårsafton med farsgubben ? :P jaja det märker man !


Där har vi min December månad hur ser eran ut ? Intressant att veta :)


Ha en bra kväll sålänge, kanske skriver senare. PZ * ♥


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥