Early morning !

Heeeeej... idag är jag inte glad allt bara går fel och är fel, alla bara klagar och toppen på det så gick mitt kompis ut nyss ..... YEY !
I morgon ska jag upp i gryningen asså typ halv sex :O Ja är det kryssning så är det !
I morgon ska jag bata sluta tänka på allt, lämna allt skit här hemma och låsa dörren, sen ska jag bara gå ut och ha så jävla kul ! ! ! ! I morgon gäller det ! ! !
Angående det roliga så kommer det ta någon dag eller två innan jag kan skriva det, pga personliga skäl men det kommer i promise ;)
Nu snart ska jag laga lite mat tänkte jag, och eftersom jag är hemma hos mig nu och inte mamma så får man ta vad man har så det blir pommes frites och falukorv but i like it ! Blir jag tjock så blir jag, kan tyvärr inte göra nått åt det för jag tänker inte svälta i alla fall !
Idag har jag förövrigt inte gjort nått skolan som vanligt ofcourse, ingen solning vart det heller för Marina skulle på middag så hon kan bajsa på sin egen fis :P haha
Jag ska inte göra nått idag bara mysa annars orkar jag inte upp i morgon :P
Vad ska ni göra ikväll då gott folk ?
Bajskorv :D

Har bokat en ny tid hos K också hoppas verkligen att jag kommer inte på den där saken så jag får göra det jag vill för en gångskull.
Just nu så är ju bara allt jag gör fel HELA tiden inget jag gör är bra, jag bara tar och tar (tydligen)
Det är aldrig BRA CECILIA va duktig du är som har pluggat vidare eller BRA CECILIA att du kanske kan komma inte på en frisörskola, näää utan allt är bara dåligt som jag gör, jag har lust och bara lägga mig och sova tills jag är pensionär och flytta till Jamaica !
Men som sagt jag ska ju "skärpa mig" allt är mitt fel (inte) FÖRLÅT .......................................... hmmmm ?






Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥