God morgon

God morgon, eller inte nu jag har varit vaken ett tag men aja.
Jag har ätit frukost och grejer och nu sitter jag och kollar på Made på MTV det ör bra ! :D
Idag är det Lördag sååå vad händer ?
Igår hade jag så jävla tråkigt asså så jag trodde jag skulle dö av tristess, så jag hoppas på något bättre idag.

När jag satt och åt frukost så kom jag på en skitrolig grej som jag har skrattat som fan åt asså !
Förut så kollade jag in blondinbellas pojkvän
nils ←(direkt länk till frukosten) blogg och då hittade jag gissa frukosten HAHAHAHAH och så töntig som jag är så fick ju jag sjklart den idén att jag också ska jag göra det bara för att det är väll lika bra när man ändå tar sig tid och äter frukost för engångsskull eller hur ? :P

Så jag har gjort en förvrängd bild och en bild på mig med lite skit på läppen som jag åt, om ni kollar in nils så fattar ni varför jag gjort så !
Så om det är nån som kollar förbi här så får ni gärna gissa min frukost så visar jag en bild på det rätta svaret senare !


GISSA FRUKOSTEN !





HAHAHAH JAG GARVAR IHJÄL MIG ASSÅ !!!!!!!
MEN LYCKA TILL HÖRNI !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥