" julkonsert "

Hahaha jaaa idag va det julkonsert och skolavslutning med skolan och jag har inte haft sådär kul på länge asså fan vad jag skratta, det va lite talfel och sånt där.
Och vi har ju gått i samma skola som dem som går särvux och det är ju för dem lite "speciella" människorna och det är dem som gör allt så himla roligt hahaha
Så va det en tjej som skulle dansa och först så säger han som pratar - Jag hoppas hon får plats här inne ! ööh okeej ?
Så kommer det upp en ganska stor färgad tjej och så säger han här kommer Fatto för det va det hon hette och guuuuud vad jag skratta asså allt blev liksom sååå fel, men jag är ingen rasist eller så men asså shiit ! haha
Meen det va så himla kul asså alla va så glada och skulle sjunga i mikrofonen hela tiden ! :D
Sen vart det fika och lite småprat sådär lite mysigt :)

Så nu har ju jag jullov som alla andra för den 14 Januari kör jag igång igen och blir frisör, då får ni komma till mig och vara mina försökskaniner ! :D moahahahaha ! ^^
Nu kan jag inte göra nått mer än att längta ihjäl mig till jul och nyår ! !

Puss !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥