Leka snön !

Hej hej hemskt mycket hej !
Idag så har jag och min syster varit ute i snön och lekt som jag sa att jag skulle göra idag, sagt och gjort !
Jag har även lagat typ halva middagen också haha :P duktig jag är va ?
Nu så sitter jag och kollar på Anna Skipper på tv och det är kul tycker jag, matlagningsprogram och tjockisprogram och allt sånt älskar jag att titta på jag tycker det är så himla inressant ! :D
I morgon ska jag åka hem igen, för på Onsdag så kommer Rasmus mamma och hämtar mig tidigt för att jag ska hjälpa till att laga den finska maten till julafton, då får man se hur man gör det också (kärlek till macaronilåda) mums alltså ! ! :D
Jag är en ganska enkel person när det gäller julbordet för jag äter bara potatis, prinskorv, röbetssallad och macaronilåda i stort sett mer än så äter jag typ inte kanske nått annat nån gång.

Hahaha jag hade juh inte världens snyggaste kläder direkt, skrapade ihop massa skit och sätta på mig :P
Halsduken har jag gjort själv, jackan är en gammal HM jacka jag hade på stenålder, dem lila byxorna är mammas gamla som hon hade förut haha herregud va jag e snygg va ? :P



Lite härliga vinterbilder ! ♥


 


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥