Wohooo !

Idag är jag glad, idag är en bra dag för att vi har fikat med skolan idag och så ringde dem från den nya skolan som jag har sökt och sa att JAG HAR KOMMIT IN ! JIPPI ! ! ! ! !
Jahaa så då ska man gå i skolan i 3 terminer till, men det är det verkligen värt med tanke på att jag kommer gå nått nu som jag verkligen vill bli så det känns så himla härligt att få hålla på med liksom det man velat hela tiden på Gymnasiet i stort sett fast det aldrig har blivit av.

I morgon är det skolavslutning också och då är det massa musik och grejer i Musikens hus haha och fika efteråt, det låter väll mysigt ? :D

Idag tycker jag att det känns som Fredag, allt bara blir bra hela tiden och jag gillar Fredagar men det är ju Torsdag idag ju ? :S
Det kommer bli fel i hela mitt veckosystem haha !
Vad händer i helgen då gott folk ?
Jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen faktiskt, jag hoppas på att det händer något kul eftersom jag va ju hos mamma förra helgen och bara tog det lugnt så att säga :)

Men nu så ska jag kolla runt på datan litegrann och se om det har hänt något kul någonstans !

Saknar mina tjejer på Bali också, hoppas ni har kul gullisar ! ♥

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥