At home

Heeej, nu är jag hemma från en skitbra dag i skolan som vanligt så jävla bra kurs asså ! :P
Har även märkt att jag och Marina är väldigt olika bakom skolbänken haha, hon är vääääldigt seriös och har alltid varit tydligen och jag har alltid varit flummig i skolan, så när jag vill säga nått lite snabbt får jag inte ens nån ögonkontakt med henne haha vilket ör frustrerande för jag har alltid flummat med någon i skolan liksom.
Men asså egentligen så behövs det inte heller men det är kul ibland, får väll försöka få in någon annan på min flummighet haha men jag älskar dig ändå Marinush, och det är jättepositivt att du är så seriös ett hjärta till dig för det ! ♥
I alla fall så funderade jag på en sak alldeles nyss, men jag tänker inte säga vad det är för då får väll jag bara en massa skit för det, så det struntar vi i !
Idag ska jag nog bara vara hemma och mysa med älskling, det var ett tag sen så det känns som det är dags för lite typ middag, kolla på film och ha tända ljus eller nått det låter väll mysigt eller ? :)
Vad ska ni göra i helgen alla ?
I morgon på dan blir det en sväng till "svärmor" för att äta lunch och lite skit, sen på kvällen vet jag faktiskt inte någon som har nått förslag ?
Nu så ska jag nörda mig lite med mitt nya café på fakebook haha ganska kul faktiskt efter ett tag :P

Marina och jag tog lite bilder idag med haha dem kommer sen !





PZ * Fuckers

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥