Gekås

Hej hopp !
Om 15 minuter börjar Ullared och det måste jag nämligen se, för det första för att det verkar kul och för det andra så va jag nämligen där på affären Gekås som den heter i somras NÄR dem filmade för det här programmet så jag känner att jag måste sitta och titta efter mig och min familj ifall vi blev filmade från nånstans för vi va inne där två gånger också !
Det är så jävla mycket folk där inne varje gång så man vet aldrig vad som står och lurar bakom hörnet (fast det vet man aldrig).
Så jag ska gå upp till min pappa då istället och kolla på programmet där och dricka kaffe och mysa lite med pappa och karin :)
Rasmus ska åka hem till en kompis så jag blir ensam, han kanske skulle sova där till och med så vi får se hur det går :O
Vad ska man göra helt ensam då ? Bra fråga INGEN ANING !




Both.






Så från det till nått helt annat, ni vet dem där nya kronorna som kom för ett tag sen ?
Vet ni, jag samlar på sånna :P kanske låter lite konstigt men jag tyckte dem va så fina och det fanns inte så många då så jag tänkte att jag skulle spara alla som jag fick tag på, jag tycker fortfarande att det är flera vanliga kronor än sånna nya för det är inte ofta jag får nya kronor.
Älskling kom nyss och gav mig en som han fick på affären nyss, tack älskling ! ♥
Så ni har inte en ny krona över som ni vill ge eller skicka på posten till mig ? :P haha
Jag är faktiskt lite stolt över mig själv som lyckas samla på pengar, det är det inte alla som kan :P
Än sålänge så har jag 23 st och hoppas att det växer !
Vet ni vad jag hoppas på ? Jo att dem kronorna kommer försvinna och sen när dem har gjort det så kommer dem som jag har samlat på att vara värda mer om några år vad tror ni ?
Hoppas Hoppas !
Samlar ni på nånting ? I så fall vadå ? :)
Jaja nog om det vi kanske hörs sen slajmiga daggmaskar ! :D






PZ *




Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥