Ha ha ha !

Hallå där kött och blåbär !
Hahaha jag kan inte låta bli att skratta åt Sean Banan han är så jävla rolig speciellt det sista avsnittet ur Cirkus Möller !
I alla fall så har jag druckit mitt kaffe nu och så smög jag i mig en lite minimorotskaka mycket gott :)
Ska träna sen när jag ska hoppa i säng orkar inte göra det nu för då vill jag bara gå och lägga mig efter det :P
DH va som vanligt så jävla i helvetes bra asså det går inte att inte titta på det herregud säger jag bara.
Jag har även skaffat ett internetkonto nu, har inte behövt det tidigare, behöver inte det just nu heller men det va väll lika bra sa jag ! :P hah
Jag börjar ju som sagt ett i morgon så det är inte läggdags än men och som jag sa tidigare så gick jag upp lite försent på grund av en väldigt intressant dröm som jag valde att drömma vidare på.
Beställde även nya piercingpluppar i förrgår och dem har redan kommit och är redo att hämtas på OKQ8, dem är så jävla snabba på det stället !
Om ni också känner för lite förändring så heter sidan såhär : http://barbarella.se
Dem har så sjukt många saker på den sidan så jag rekommenderar den starkt, jag har själv köpt mycket därifrån och det går juh så jävla snabbt också så man slipper gå och vänta så länge ! :D

Så innan jag går så slänger jag in ett klipp på min dåliga humor och verkligen mesta skrattet på länge asså !

Sean banan på spa.





PZ * Asholes


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥