Hårfärgning på G !

Yepp like the headline, ska strax gå och färga håret IGEN tänkte jag, det blir bara en vanlig brun, WISH ME GOOD LUCK FFS !
Hade inte tänkt att färga över hela det ljusa men på ovansidan så att man inte ser det när man har utsläppt men när man sätter upp håret så vill jag att den lilla blonda slingan ska komma fram det låter väll kul eller ?
Jaja dem som känner mig vet hur jag är med hårfärg . . helt HOPPLÖS ! haha
När jag kom upp till pappa sa han inte ens nått han märkte det inte ens tror jag fast det syns hur mycket som helst ! :O Men han har väll slutat bry sig helt enkelt :P
Har bestämt i alla fall att i slutet av månaden så ska vi kastrera våran katt så den kan få gå ut och rasta av sig lite haha skönt det ska bli ! hihi ^^
Men men nu ska jag sticka in i badrummet, kommer inte skriva mer idag så vi hörs i morgon.

Meddelande : Marina, ta det lugnt, tänk på vad du gör och ha kul hjärtat !




PZ * Cecilia KungeN Jonsson

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag hade sjukt kul, tänkte inte fullt på vad jag gjorde... men men det pratade vi om på sms igår!

2009-11-12 @ 13:11:20

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥