Late

Sen uppdatering meeeen.... Rasmus har spelat data som vanligt så jag fick vänta :)
Har målat mina naglar i svart och nått som jag är riktigt stolt över att mina naglar har blivit så himla långa och det är så fiiiiint och i love it !
Jag och Rasmus har även suttit här och sagt :

• Sex laxar i en lax ask !

• Super snälla silver sara !

• Packa pappas packsäck !

• Hasses halta höna hade hosta hela halva hösten !


Och jättesnabbt såklart, sista super snälla silver sara blev, supa nu supa nu ! :P haha okeeej ?
Any way sååå är det läggdags vilken sekund som helst.

Jag har även vart och hämtat mitt paket från Barbarella idag, och det innehöll två piercingpluppar till tungan, en lila och en blå.
Dem va ännu mindre än dem jag hade innan så nu är dem jättesöta, små, diskreta pluppar ! Me like ! :D
I morgon då vad händer då ?
I och med min lilla " seperationsångest " som mamma sa så vart det tyvärr inge Jessica och Sophie tyvärr, ville verkligen gå dit men jag kände inte att jag hade någon lust då och ville inte dra ner dem i mitt konstiga humör.....
Men vi skulle som tur va höras i morgon igen efter deras konsert så då får vi se om vi ses ! :D

Men ni får sova så gott och ni som redan sover hoppas ni drömmer söta drömmar ;)
( Bilden är från när vi va i moskén i stan med skolan )
halaaahalaaaahaalaaaa






PZ * Sleep tight

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥