Ööööh hej ?

Heeeej !
Sitter här och kollar på Gordon Ramsey the F word så jävla bra ! Jag älskar matlagningsprogram :D
Som jag har lovat så ska ni få se en bild på mitt hår också, men först så ska jag säga till marina och sluta klaga på att du fick gå du vet vad jag sa !
Och så undrar jag hur jag ska göra i helgen, fick nyss ett väldigt störande dilemma i samband med att min kära mor ringde mig, vilket va jättetrevligt också mammsis ! ♥
Har inte så mycket att säga faktiskt, nu ska jag smsa marina och fråga henne hur jag ska göra haha :P



Ursäkta frisyren och så men jag orka inte fixa :P men som ni ser så är det ingen större skillnad från hur det såg ut från första början innan den här cirkusen började, men det syns mera om man står i ljuset, det skiftar lite grönt och det lär väll komma fram när jag tvättar håret nästa gång ! haha jaja jag är van.....




Ha en trevlig kväll gullefjun så hörs vi i morgon.

(Skrev det här inlägget vid tio inte halv tre, vet inte vad som hände :S !)





PZ * Queers

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥