Assåååå hej typ ? ;)

Hej baberiba !
Jag sitter hemma och har kollat på barnkanalen heela morgonen (sen halv ett) haha för det va den kanalen somva på och jag orkade inte ändra ... och så tänker ni som läser : yeah right sämsta bortförklaringen ever ! men det är så det är och ni får tro vad ni vill :)
Idag händer det ingenting faktiskt bara vara hemma med min lillasyster vilket jag har varit nu heela tiden i alla fall... men i morgon kanske det händer nått roligt för då är mamma ledig hihi och då ska jag, nina och mamma åka till ett ställe och har roligt men mer om det i morgon ! :D
Ninas kompis håller på och busringer hit hela tiden och vad ska man svara då ?
Hennes kompisar är rädda för mig när dem ser mig i irl men i telefon fan va kaxiga dem är shit har lust och strypa dem ! Att ens små barn ens har mage och bete sig sådär gör mig bara irriterad faktiskt vet inte vart jag ska ta vägen ! Blääääää !!!
Jaja...
Marina och jag har smidigt lite planer inför lördag får se om det kommer att ske man vet ju aldrig eller hur marina du kanske sover hela dagen istället ? ;) haha nää jag skoja men seriöst det vi har planerat låter kul och jag hoppas verkligen det händer :)
Meeeeen nu är det dags för lunch : gårdagens pasta med nygjord carbonarasås ! mums ! :D

Vi hörs senare sockertoppar !


PZ *


Kommentarer
Postat av: Marina

Det kommer hända. Dont worry! Fredag är vår dag, tjoho! :D:D



<3 love

2009-10-28 @ 16:01:47
Postat av: CCCC

Varför fredag hela tiden ? :O

Det är lördag !

2009-10-28 @ 16:26:50

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥