Goder morgon

Hej hopp pille***** ! :P

Nu sitter jag här och dricker kaffe och har ätit frukost/lunch det va jättegott !
Snart så ska jag och min lillasyster åka hem till mig i Gustavsberg för att hämta lite kläder och sånt så jag kan stanna här hos mamma några dagar :)
Sen måste vi åka hem igen för att vi ska laga mat till hela familjen :D
Sen i kväll så är det mitt favoritprogram 21:00 och det ska jag verkligen verkligen verkligen se, och det är ....... DESPERATE HOUSEWIFES !!!!!!! Bästa programmet hittills :D
Förutom det så händer det inte så mycket ska självklart ha på mig mina nya snygga favoritskor, kommer aldrig ta av mig dem ! :D

Vi kanske hörs senareeeeee folks !


PZ *







 


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥