Rubrik

Nu sitter jag hemma hos marina och ska gå hem om fem minuter för jag måste stryka pappas skjorta innan dem drar haha han är för söt.
Det gick bra på den där saken på arbetsförmedlingen, jag och marina ska gå en kurs på fem veckor fyra gånger i veckan tre timmar om dagen, det ska bli så skönt och få göra nånting på dagarna istället för att bara dega liksom, och studiebidrag tackar man inte nej till ;)
Any way så gick vi till dellan efter det och satt där och kolla på alla gurratattare som gick förbi, jag vet inte men jag tror det är det bästa som finns, sitta med en kär vän med en latte i handen och kolla på folk och garva lite haha det är underbart ! :D
Nä nu börjar det bli dags att gå men jag kanske skriver sen eller nått ..


Snart blir det mörkt.....


PZ *





you make me smile ♥

Kommentarer
Postat av: marini martini

det gillar vi, tjoho woho liksom!



<3 ses snaaart

2009-10-23 @ 18:27:06

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥