Tjänna !

Morsning korsning !
Lite filmtips gott folk :D
Nu har jag suttit här och kollat på två nya skräckfilmer som jag inte sett förut och betygen blev såhär :


Först kollade vi på Behind the mask.


Den här filmen sög hästpung den va skitdålig tycker jag ! Inte läskig för fem öre bara skrattretande töntig och långtråkig.

 

Sen kollade vi på Från andra sidan.

 

Den här filmen därimot den va väldigt bra tycker jag .. det va liksom så att man ville se mera för att veta vad som kommer att hända .. den va inte läskig alls heller bara ett fult monster som förstör allting typ :P


Ni får titta själva alla är vi olika och har olika åsikter om allt :)


Skicka gärna iväg en liten kommentar om ni har sett filmerna, vad ni tyckte om dem !

 


 

Och nu då ? Jo jag tänkte gå och lägga mig när som helst får inte sova bort hela dagen i morgon för jag ska åka hem till min mamma och vara med min lillasyster som sagt. Men först lunch med marina om inte hon sover för länge annars skiter jag i det ? eller ? ;) hahah elakt men det är sanningen :D det vet du eller hur marina ? Jag önskar rasmus ville gå och lägga sig samtidigt men i doubt it det gör han nästan aldrig så inge mys där inte :P men men inte hela världen ;) Hoppas alla har haft en bra dag ! Får se hur det går och somna nu då för jag vilade förut vid tre ungefär för jag vaknade så himla tidigt och kunde inte sova igen men sen slog det till senare och jag gick och "vilade" haha men det ska nog gå bra för jag känner mig trött i alla fall :)

Thats all folks !

 

PZ *


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥