Kaffe

Hej hopp !
Jag sitter hemma hos mamma och dricker kafffe ur min speciella kaffemugg :P haha
Ska snart gå och duscha och packa mina saker för idag ska jag dra mig hemåt till Gurrabajs :P fast hem till min älskling som jag saknar massor massor
I natt måste jag ha sovit konstigt för idag kan jag inte vrida min nacke till vänster :/ det gör ont och det är en hel vecka kvar tills jag ska till naprapaten igen hmmm aj aj hoppas det går över i alla fall :D

I Lördags va jag ju hemma hos Emma, blev hämtad i Brunn av Victor och hans kompis det va skönt för det började regna när jag åkte :P
I alla fall när vi kom hem till Emma så började det med en Tekkentunering på PS2 och jag vann inte men jag är fan bra på det där asså :P
Det blev vin och lite gott, sen ölspelet och Baileys med kaffesmak (to die for) seeen vart det lite luddigt för min del det gick ganska snabbt efter ölspelet så sen gick vi och la oss vid typ sex och jag somnade med alla kläder på i soffan :P haha
Igår jobbade jag som vanligt och jag va arg i stort sett hela dagen för alla bara jävlas och jag blir arg då men det gick bra ändå.

Ha en bra start på veckan hörni ! :)

PUSS PUSS




Kommentarer
Postat av: DONKEN

ojooj. låter vilt dedär. tekken är fan kuuul! :P

jag spoelar halo 3 med min karl ibland (okej en gång än så länge men ändå) och det är också kul. haha... men han ba campar hele tin. haha! pöss

2010-04-19 @ 17:28:32
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

tack! :D jag tyckte också att det blir bra, nu är det bara de svarta listerna som ska upp, sen blir det själva inredningsbiten som ska göras. wiiih! imorron ska jag och svärfar till ikea för att fixa den biten. höhö.... :D

och ikväll ska macco klippa mig. läski, men det blir nog bra. :D pöss

2010-04-20 @ 13:59:05
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥