Karatefylla

Hahah oj oj hej allihoppa !
Har precis tryckt i mig en pizza med tjejerna och den satt fint asså ! (ajjabajja)
Öööh igår så jobbade ju jag till nio kom hem runt halv tio, fix fix plocka ner alla bärs och drog ut till Micke för att sedan ha en jävla rolig kväll ! :D
Det va riktigt roligt asså det va längesen det va så kul, synd att det inte händer så ofta bara.
I alla fall ikväll så får vi väll se vart det bär av ska väll höras lite med Fröken H. och smida lite planer ?
Hoppas ni hade lika kul som mig, inte ? Synd för er ! haha :D

Pussisar !

Kommentarer
Postat av: donken

hääärligt cissi! :P

mindre kul med baksmälla kanske... om du lider av det idag alltså. :P höhö... :P

snart kommer modellbilderna på mig, oCH projektet med rummet jag och svärfar gör om. tänkte bara säga det.. :P pöss!

2010-04-11 @ 14:01:31
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: issa

Gu vad fin header du skaffat dig :)



/föredetta isabellemildeus.blogg.se

2010-04-11 @ 14:15:12
URL: http://rockittonight.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥