Niice

Hej hopp !
Kom precis hem från mitt kära jobb, idag va det inte mycket att göra kunde nästan räkna på en hand hur många pizzor vi hade :P haha
Ska öven jobba i morgon liiite segt när man ska hitta på nått på kvällen för man får det så himla stressigt för jag kommer hem typ halv tio och då e det bara raka vägen till badrummet och fixa och sen draaaaa ! :P haha :D

Är hungrig så nu så ska jag först kolla Gordon Ramsey så jävla bra, sen tänkte jag gå och koka lite Qinoua som jag ska äta sen med kalkon och sallad, mummans :D
Såå ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi i morgon :)

Pussis !

Kommentarer
Postat av: DONKEN

det är nåt med din blogg som väcker vincent... nu vaknade han, OCH jag är kissnödig som fasen. allt kaffe som vill ut... tjaaaooo brudinngen!

2010-04-09 @ 14:21:24
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥