Phuuuaa

Tjooohooo !
Vad händer gott folk ?
Just nu sitter jag och kollar på bästa programmet DH såklart vad annars ?! :D
Idag har jag och Rasmus varit i Forum heeela dagen och köpt en massa saker, visar er på bilder :)
Seen drog vi till Ica Maxi och handlade massa skit och det va mitt kort som fick ta smällen idag på nästan 700 spänn ! men vad gör man inte om man bor ensam :P va inte så farligt :)
Sen så va min söta pappa så gullig så han kom och hämtade oss i Nacka för vi handlade ganska tunga saker, haha till exempel 3,5 kilo tvättmedel haha :P
Any way hoppas ni har haft en bra dag :)

Bilder.

  • Lunch, Sandys.
  • Väska, Åhléns
  • Baslinne, Gina tricot.
  • Tröja, Gina tricot.
  • En till randig, Gina tricot.
  • Kärp, H&M.
  • Mjukisdress med små stenar på, New yorker.
  • Örhängen, Guldfynd.
  • Blommigt linne, Gina tricot.
  • Shorts, Cubus






PUSSSS ! ! ! ♥

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥