Åååååååka bååååt !

Hej mina kära och trogna läsare :P Just nu sitter jag på trappen uppe hos pappa och dricker en kopp kaffe. Idag så ska jag äntligen få åka båt! Som jag har längtat efter att få åka nya MiKa det ska bli så kul :-D Vart vi ska åka vet vi inte än men jag är bara glad vi åker i det här fina vädret som vi har idag. Jag mår bara bra ifall det är någon som undrar och vill veta det också. Igår så va vi och badade i eriksvik jag, rasmus och johan. Det va jätteskönt i vattnet där för det är liksom inhängnat där. En grej som jag är lite arg över på mig själv faktiskt är att jag har blivit så jävla feg när jag har blivit äldre! När jag va lite kunde jag glida igenom spökhuset på grönan med stil liksom men nu springer jag igenom som en liten jävla 2åring! Och inte nog med det jag vågar inte ens hoppa på trean på hopptornen liksom HALLÅ! Igår när vi bada så gick jag ner till tvån för att jag inte vågade och alla småbarn bara flög ner från trean hela tiden, lagom argt ! Nä det där får jag ta i tu med tycker jag! Men nu ska jag njuta av värmen, ropa in katten och dricka upp mitt kaffe. Ha en underbar dag. Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: DONKEN

det är ju längre ner till vattnet, när man själv är längre nu som vuxen.. tyvärr är det så. bara att blunda o hoppas, höhö.. :P

första hoppet är ju alltid värst varje år, ändå.. :P

pöss

2010-07-04 @ 17:13:32
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥