Vitan

Heeej !
Idag va jag ju som sagt på Vita Hästen för att prata om jobb och sånt, gissa vem som ska tillbaka i morgon klockan tre för att lära sig kassan ? Jo jag :D
Så man kan väll säga att jag ska börja jobba där nu då och jag är så himla glaaaaaad för jag ska fååååå pengar ! ! ! ! ! ! :D:D:D:D yeeeeeeey !
Efter det gick jag hem till mig och va med min älskling ett tag för jag sakna han lite ^^ så vi gick en liten minipromenad med kissen och myste lite och så sen så åkte jag tillbaka till mamma.
Vi har ätit middag och nu sitter jag med ett glas vin igen, så himla gott vin det här va asså, är ett sånt här med bara 8,5 % men det räcker om man bara sitter hemma :)
Det här är det : Relax riesling ska det väll stå då, jag vänder bilden innan jag tar kort för den vinkeln är med bekväm för mig på nått sätt ser så sne ut åt andra hållet :O hahah konstigt :P




Nu ska jag fortsätta smutta på det här :) Hörs ! PZ


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥