Söndag 20 Juni

Hej hej hemskt mycket hej !
Sitter här hemma hos min mor och kollar på ett program om en unge som inte växer nånting eller nått.
Äääähhm.. igår så va vi hos grannen för han fyllde 40 år och vi drack och åt god mat och så, vid tolv vart det fyrverkerier och korvgrillning myys :)
Vi va väll hemma vid halv två det va lagom :)

I morgon ska jag in till stan med mamma och syster, glida omkring lite så jag hoppas på ett hyfsat väder så man inte fryser ihjäl.
Sen ska jag väll höra av mig till J och träffa henne and thats gonna be fun :D
Om 3 dagar fyller min syster år också och så är det midsommar, va fan ska man göra då da ? haha
Jag har ingen aning vad jag ska göra i alla fall får väll se om det dyker upp nått kul :)

Nu ska jag kolla vidare lite men vi hörs sen ;)

PEACE !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥