Virus

Hohohooh !
Jag sitter här hemma hos mamma nu och tittar på Virus i bataljonen som vi har spelat i på TV , det va det jag va och såg på i Falkenberg, så jävla roligt det är asså ! :D
Det är snart slut i alla fall och snart kommer min syster hem och hon ska hjälpa mig med mitt hår, japp jag ska färga håret igen, har man satt igång så kan man aldrig sluta ;)
Jag ska göra flera blonda slingor fast blondare för nu är dem typ gula så jag ska fixa till det ;)
I morgon ska jag till skolan, sluta på Fredag och då går även mitt busskort ut, vet ej hur jag ska lösa det eller vart jag ska vara när det går ut för sen kommer jag ju ingenstans liksom :O haha
Är det någon som vet vad ett sånt där blippkort kostar ?

Igår gjorde jag inte så mycket, söker jobb för fullt, ska ringa ett samtal i morgon för man kommer ju aldrig fram på det där stället haha, efter allt prat och grejer om det stället så är jag verkligen peppad och vilja börja jobba där för jag tror att det skulle passa mig så jävla bra !
Vad det är tänker jag inte säga men om jag skulle börja jobba där då kanske jag kan säga vart det är ;) i alla fall så hoppas jag på nått jobb snart i alla fall !

Så här ser ju mitt hår ut nu, så visar jag en bild sen när det är färdigt :)



Any way så nu ska jag gå och fixa med mitt hår vi hörs i morgon :)

PUSS OCH KRAAAAAM !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥