P A I N

Hello fuckers !
Idag har jag varit hemma och hämtat min deo som jag sa, tog med mig lite Sushi hem för ovanlighetens skull och det va mumsigt :D
Sen drog jag in mot staden och mot smärtans hus.
Idag så hittade hon fan alla onda ställen HELVETE vad ont det gjorde, sådär ont ni vet när man inte vet vart man ska ta vägen och man kan ju inte börja gråta, jag ville bara döda henne ! :P haha
Så säger hon som har mig att hon är känd på kliniken för att ta i hårt hah jo tack det hjälpte ju :P
Sen knäckte hon min rygg åt båda hållen, mer än vad jag brukar kunna göra det va lite roligt, sen vart det lite skön massage som avslutning, såååå nu är jag helt jävla mördbultad asså och så fick jag lite ont i huvudet på det TACK ! hah
Any way i morgon då vad händer då ? Ja bra fråga ingenting, någon som vill fika med lilla mig ? :)

På Lördag ska jag ännu längre in i skogen på påskmiddag och grejs, leta påskägg hoppas jag på med !

I alla fall såhär såg jag ut idag (facelook) :P


Och såhär såg jag ut för mig själv när jag låg där på brittsen och blev dödad :P
DIN JÄÄÄVEEEEELLLL FAAAN VA ONT DET GÖÖÖÖR, jag vill slå dig :( !!!!!!!!! :D haha


Helt totalt jävla mördbultad ! Känner mig som en köttbit som har blivit bankad till en lövbiff ! ! ! HAHA ! :D

Tjingeling ! :D


Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥