I'm alive !

Yes yes jag lever nog allt ! :D

Kom hem från jobbet för ett tag sen, gick bra bra.

Igår så va jag ute med J,T,C,N,F,P haha och det va feeeeettt naaaajs bajs !
Vaknade seent hemma hos T och hade sovit som en gris haha va så jävla trött för det vart lite efterparty sen när vi kom hem igen och vi va väll uppe till sju typ så jag gick och la mig med smink och allting orkade verkligen inte :P
Vi hann faktiskt med 3 krogar igår, det va typ sitta, ta en öl, dricka den, NU DRAAAR VI ! Snabba ryck !
Men jag hade jättetrevligt igår faktiskt så det tackar jag för.

I fredags så jobbade jag så jag gjorde inte så mycket när jag kom hem, va fett trött vet jag och att jag inte kunde gå och lägga mig för Rasmus hade massa folk här hemma så det va bara att hålla ögonen öppna :P
Ikväll så blir det bara massa myyyyyys är ledig i morgon så då ska jag sova ut, plugga, fixa kuvert och frimärke så jag kan posta den där lappen.
Åååååh på Tisdag blir det Naprapaten med mamma och det ska bli så HIMLA SKÖÖÖNT (sanna mina ord) bara knäcka och bända och massera och bara ligga och ta emot !

Meen nu återgår jag till mitt kära fuckbook så hörs vi i morgon eller sen eller nått !

PUSS PUSS !

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥