Trött i kroppen

Hohohoh ! Alla goa och glada människor :D
Idag har det som sagt varit en hel dag i stan med Marina den fina haha, jag köpte ett hippieband och toffsar mer än så blir det inte för jag har inte råd och shoppa loss och så ska det förbli.
Tog lite bilder idag också, egot själv va i farten ;)

Nu är jag hemma och ska laga mig lite mat tänkte jag det blir Falukorv och Potatismos.. mumms :D
Seeen kanske jag drar en kaffe eller nått.
Gick ju upp fett tidigt idag också så jag lär väll somna fett tidigt också fett skönt.. fett fett fett fett ! haha

Tänkte lägga in en bild på mina efterlängtade skor som jag suktat efter och som va på REA nu :) hihi





Sååå vi hörs sen mina vänner ha en bra kväll PZ. ♥

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥