Gårdagen :)

Hahaha ursäkta mitt tidigare inlägg men jag kände att det va dags för en uppdatering och då blev det som det blev helt enkelt ! :P
Igår efter jag skrev så kom Marina och Kim med taxi och vi drog hem till henne och bada jacuzzi i regn först men det slutade sen som tur va det va fett obekvämt :P
Vi satt där och drack lite, jag tappa min öl i jacuzzin men fortsatte att dricka på den .. okej ?
Pappa hade köpt Turkisk Peber till mig på båten igår och den drack jag upp också och glömde smutten hos Marina.
Det blev lite av en pargrej igår kände jag eller hur Marinush ? :P
Sen kommer jag inte ihåg så mycket... det blev lite mycket kanske för min del haha !
Idag mår jag faktiskt bra lite konstig i magen bara men det går över.
Skola i morgon klockan 9:00 hepp hepp ! :D
Tänkte slänga in lite bilder från igår, hoppas alla hade lika trevligt som jag hade :)





I hope you enjoyed it !


PZ * Fucks

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥