iiiiiiiiiiiiiiiiii !

Nu är jag hemma hos mig efter skolan och fördriver tid känner jag, det gick bra i skolan men jag hatar matte men vi gjorde inte så mycket idag men det kommer väll mer av det sen kan jag gissa.
Sen med bidrag och skit, FAN va komplicerat allting är asså kan inte allt sköta sig själv eller ? :P haha
Nej nu är man "vuxen" och över 18 inga mera barnfasoner.... men tänk om man vill va barn då, inte växa eller fylla år, man inte orkar hålla på och vara "vuxen" och grejer, själv är jag skitdålig på det men jag är expert på att vara barnslig... Thats my nature !
Det är juh inte mitt fel att jag växer liksom, man kanske skulle bli ett psykfall och få för sig att man fortfarande är liten och bli jättekonstig eller ?
Jaja det löser väll sig nån gång men just nu känns det inte som det närmaste århundrade i alla fall !
Jag ska börja tjäna pengar på min blogg istället tänkte jag, har hittat massa sjysta grejer ! :D haha

Allt va så mycket bättre när man va liten.






PZ * The child

Kommentarer

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥