Kanske ?

Heeej alla !
Äntligen har jag ett vanligt mellanslag hemma hos marinas andra hem :P haha
Vad gör ni då skitkorvar sitter och pillar er i naveln eller ?
ska jag visa vad jag gör just nu ?




Nya hårmodet eller foliegrejer i håret ?
Jag tycker det ser ganska coolt ut faktiskt !



Klockan 21:00 är det desperate houswifes på tv och jag MÅSTE se det som vanligt för det är som sagt så jävla apbra asså ! Någon annan som har sett varje avsnitt än sålänge ??? Det har jag i alla fall tänker inte missa ett ända, det går ju repriser i alla fall också ifall det skulle komma ett STORT hinder ;)
Blev tyvärr inget Ullared igår för marinas pappa skulle se ett annat program, men det går ju repriser på drt också så det  är lugnt ! :D
I morgon vet jag inte vad jag ska göra faktiskt vad ska ni göra ?
Får se kanske kommer över till min söta lilla Sophie och dricker kaffe vad säger du ?
På lördag händer det grejer också min söta Marina blir stor flicka och fyller 20 snart så då ska vi fira henne på lördag redan för att det är den bästa dagen helt enkelt, längtar redan faktiskt för det ska bli så myyyysigt :D visst marini martini ??
Vad ska ni göra i helgen några planer ?

Undrar hur långt tid det har gått för håret egentligen ? :S
haha det märker jag efter ett tag då :O :P haha nää men det är lugnt !


Hoppas ni får en myyyysig kväll jag hör av mig sen och visar er resultatet !
Hoppas inte för mkt gott folk för det är ju trotsallt marina som har gjort det :P hahah
Nääää jag skojja bara min lilla vän det blir nog skitbra marina ! ♥
Tack för hjälpen ! :D
Hon fick föresten färgen som var kvar hoppas hennes hår blir bra också :D

Men men för andra gången vi hörs sen bajsungar ! (ja jag är barnslig deal with it)



PZ * Fjortisar

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej.Är det nya slingor på gång?Skulle jag kunna få låna dina blanka leggings och den grå stickade tröjan den lite tunnare?Ska ut på krogen..Vi hörs på telefon.Puss

2009-11-10 @ 20:58:25
Postat av: C

aaah och dem ska bort på engång fy i helvete !

jasså su vill låna min lackleggings mina favvoriter.. hmmm vad får jag låna då ?

Jasssååå när får jag gå ut på krogen med dej då ? :(

<3

2009-11-10 @ 22:03:38
Postat av: m

2009-11-10 @ 22:55:01
Postat av: mamma

Blev det orange eller?Du kan väl låna vad du vill.Vi kan väl gå ut när som helst på krogen..Jag ska ut med Solan och Sari den 21 nov.

2009-11-10 @ 22:56:54
Postat av: C

2009-11-11 @ 00:22:47
Postat av: C

Näää inte orange men de vart konstigt helt enkelt bara :P sååååå farligt blev det inte men jag ska fixa det i morron :)

Ja då ska vi bestämma en dag :D

okeej men du får låna dem då mammasis ! :D

<3

2009-11-11 @ 00:24:12

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥