Paint

Boom Schaka lack !
Kom precis hem från skogen ( Rasmus mamma ), vi har varit där i stort sett hela dagen och bara degat och ätit gott.
Vi har iofs hjälpt henne med hemmet lite, jag målade lite och rasmus gjorde annat.
Nu så ska vi bara kolla på film tror jag men först ska jag nörda mig lite på mitt café på fakebook :D hihi
I morgon så ska vi till Grissling värdshus för att fira någon, plus att jag har namnsdag OCH i morgon så har jag och älskling varit tillsammans i 3 år och 6 månader så det blir väll lite mera att fira i morgon :) ♥
Men men hoppas alla har/haft en trevlig lördag och att ni inte blir allt för fulla ungdomar ;) take care.
Slänger in en bild på mig och Shelby.




PZ * Mushrooms


Kommentarer
Postat av: Anonym

räknas jag som barn då med tanke på hur FULL jag blev igår!? mohahahahahaha

2009-11-22 @ 00:28:38
Postat av: MARINA

2009-11-22 @ 00:28:44
Postat av: C

hahaha öööööh JA ! :D

2009-11-22 @ 00:34:18

Kommentera här :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :

Bloggadress:

Skriv :

Hej då ! ♥